NAV ügyfélszolgálat nyílik a kispesti kormányablakban

Oszd meg másokkal!

Desktop
(fotó: uj.kispest.hu)
(fotó: uj.kispest.hu)

A NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságához tartozó fővárosi kerületek közül egyszerre négy kormányablakban nyílik NAV ügyfélszolgálat. 2018. január 2-tól a XI., a XII., a XIX., és a XX. kerületekben lehetőségük lesz az adózóknak adóügyeiket Budapest Főváros Kormányhivatalának kormányablakaiban is elintézni.

Az új NAV-ablakokban az alábbi ügytípusokban várják a hivatal munkatársai az ügyfeleket: általános tájékoztatás magánszemélyeknek, segítségnyújtás nyomtatványok kitöltésében, adókártya ügyintézés, biztosítási jogviszony rendezése, folyószámla ügyintézés, beadványok-, bevallások-, kérelmek átvétele; segítségnyújtás szja tervezet javításához, csekk kiadása, bankkártyás (POS) befizetések lebonyolítása, ügyfélkapu ügyintézés.

A kispesti NAV-ablak nyitvatartása:

  • hétfő: 8:00-12:00 és 13:00-17:00
  • kedd: 8:00-12:00
  • szerda: 8:00-12:00 és 13:00-18:00
  • csütörtök: 8:00-12:00
  • péntek: 8:00-12:00
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?
Hirdetés
Desktop

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek