Állás: vállalkozásigazgatási ügyintéző
A kispesti polgármesteri hivatal álláspályázatot írt ki vállalkozásigazgatási ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 1195 Budapest, Városház tér 18-20.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Kereskedelmi tevékenységet végzők működési engedélyével és a nyilvántartásba vételével kapcsolatos feladatok intézése, helyszíni ellenőrzése; szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatos feladatok elvégzése.
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- középiskolai végzettség és közgazdasági, műszaki, kereskedelmi, vendéglátó-ipari, élelmiszer-ipari szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: műszaki szakcsoportba tartozó technikus, intézményi kommunikátor, idegenforgalmi menedzser, kereskedelmi technikus, pénzügyi ügyintéző szakmai vizsga; középiskolai végzettség és szakképző iskolában szerzett ipari, élelmiszer-ipari, kereskedelmi, vendéglátó-ipari szakképesítés;
- hasonló területen szerzett 3-5 év szakmai tapasztalat;
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 3-5 év közigazgatási gyakorlat
- B kategóriás jogosítvány;
- egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban (ezen belül kereskedelmi, vendéglátó és szálloda, idegenforgalmi és szálloda szakon) szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű műszaki vagy élelmiszer-ipari szakirányú agrármérnök szakképzettség; jogász szakképzettség; főiskolai szintű igazgatásszervező szakképzettség.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 45/2012. (III. 20.) korm. rend. alapján részletes szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet;
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány;
- végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata;
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz.
A munkakör betöltésének időpontja: Azonnal
A pályázat benyújtásának határideje: 2014. november 22.
Az állással kapcsolatos bővebb információt Jónás Réka Emese nyújt, a 347-4566 vagy 347-4685 telefonszámon lehet kérni.
A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton a Budapest Főváros XIX. ker. Önkormányzat Polgármesteri Hivatal (1195 Budapest Városház tér 18-20.) címre megküldve. A borítékon fel kell tüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot XIX- 31275 /2014, valamint a munkakör megnevezését: vállalkozásigazgatási ügyintéző.
- Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címre.
- Személyesen: Jónás Réka Emese, 1195 Budapest Városház tér 18-20. B ép. I. em. 53 vagy 63.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásnak rendje: A pályázókat a Budapest Főváros XIX. ker. Kispesti Polgármesteri Hivatal jegyzője által létrehozott bíráló bizottság hallgatja meg. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa. A felhívásnak meg nem felelő pályázatot a kiíró érvénytelennek tekinti, és azt nem vonja elbírálás alá. A kiíró nem vállalja semmilyen, a beadott pályázat eredményéből keletkező kár, a pályázat beadásával kapcsolatban felmerült költség megtérítését. A pályázat beadásával a pályázó a jelen kiírás feltételeit magára kötelező érvényűnek fogadja el.