Lennél hatósági ellenőr?

Oszd meg másokkal!

Desktop

A kispesti polgármesteri hivatal hatósági ellenőri állást hirdetett.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: 1195 Budapest, Városház tér 18-20.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: 1. melléklet 14. Hatósági feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Ellátja a kereskedelmi tevékenységet végzők működési engedélyével, nyilvántartásba vételével, működésével kapcsolatos nappali és éjszakai ellenőrzéseket. Ellátja az ipari tevékenység engedélyezéséhez, telephelyek nyilvántartásba vételével, működésével kapcsolatos ellenőrzéseket. Ellenőrzi a szálláshelyeket, a bevásárlóközpontok, piacok működését. Közreműködik a hagyatéki eljárásban szükséges helyszíni szemlén, a panaszok, közérdekű bejelentések kivizsgálásával kapcsolatos helyszíni szemle lefolytatásában.

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , valamint a(z) Polgármesteri Hivatal köztisztviselői közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről és a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti juttatásokról szóló helyi önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadóak rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnázium, közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatási gyakorlat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • közterület-felügyelői gyakorlat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: 45/2012. (III. 20.) Korm. rend. 8. § szerinti szakmai önéletrajz, mely részletezi az eddigi tevékenységet; 3 hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány; végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolata; nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik; nyilatkozat arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségnek eleget tesz.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2017. január 2. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. november 18.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Jónás Réka Emese nyújt, a 06-1-347-4566 vagy 06-1-347-4685-ös telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton Budapest Főváros XIX. Kerület Kispesti Polgármesteri Hivatal címére (1195 Budapest, Városház tér 18-20.). A borítékon fel kell tüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: XIX-29916/2016 , valamint a munkakör megnevezését: hatósági ellenőr.
  • Elektronikus úton Jónás Réka Emese részére a jonasreka@hivatal.kispest.hu e-mail címre.
  • Személyesen: Jónás Réka Emese, 1195 Budapest, Városház tér 18-20. B 1. 53. vagy 63..

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. december 2.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Partnerek